Hivatali ügyintézés

Hivatali ügyintézés / Kapcsolódó dokumentumok

A kategóriában 132 bejegyzés található

Általános célú elektronikus kéreleműrlap szolgáltatás (2018. január 1-től)

Az e-Papír szolgáltatás segítségével az ügyfél a beadványát elektronikus úton nyújthatja be a Hivatal részére.
A szolgáltatás eléréséhez magánszemélyeknek "ügyfélkapu", vállalkozásoknak "cégkapu" regisztráció szükséges.

E-papír használati útmutató

E- ügyintézéssel összefüggő jogszabályok
- 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendelet az önkormányzati ASP rendszerről
- 24/2016. (VI. 30.) BM rendelet a bizalmi szolgáltatásokra.
- 84/2012. (IV. 21.) Korm. rendelet egyes, az elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szervezetek kijelöléséről
- 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézés részletszabályairól
- 2015. évi CCXXII. törvényaz elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól
- 37/2016. (VI. 13.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézési szolgáltatások nyújtására felhasználható elektronikus aláíráshoz és bélyegzőhöz kapcsolódó követelményekről

Eljárási illeték/költség megfizetéséhez szükséges bankszámlaszámok:
- Illeték beszedési számla: 10918001-00000003-25300249
- Önkormányzati adóhatósághoz fizetendő adók bankszámlaszámai

Egyéb bankszámlaszámok:
- SZMJV Önkormányzata bankszámlaszám: 10918001-00000003-25300036,
- SZMJV Polgármesteri Hivatala bankszámlaszám: 10918001-00000129-17260008

További programajánlatokért látogasson el a szombathelypont.hu weboldalra, vagy töltse le mobil alkalmazásunkat!

Kövessen minket Facebookon is Felhívások Értesítések
Adatok betöltése, kérem várjon...