Szombathely.hu akadálymentesített portál

Navigáció:

Betűméret beállítása:

Színbeállítás:

Elektronikus ügyintézés az E-önkormányzat portálon önkormányzati adóügyekben

Általános tájékoztató az E-önkormányzat portál használatához

Az önkormányzati ASP rendszert igénybe vevő települések az E-önkormányzat portálon (korábbi nevén: Önkormányzati hivatali portál) keresztül biztosítják ügyfeleik számára az elektronikus ügyintézéshez szükséges szolgáltatásokat. A csatolt állományban részletesen bemutatjuk a szolgáltatás általános elemeit, igénybevételének feltételeit.


Kapcsolódó dokumentumok (3 db)

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
(típus: application/pdf, méret: 164.19 Kb, letöltve: 189 alkalommal)

Elektronikus ügyintézés az E-önkormányzat portálon - általános tájékoztató
(típus: application/pdf, méret: 4.04 Mb, letöltve: 247 alkalommal)

Tájékoztató az E-önkormányzat portálról
(típus: application/pdf, méret: 1.64 Mb, letöltve: 169 alkalommal)

FIGYELEM! A koronavírus idején hívható legfontosabb telefonszámok:

Alapvető élelmiszerek, gyógyszer bevásárlása, melegétel igénylés hétfőtől péntekig 8:00 és 12:00 óra között: +36 (94) 505-429

Krízistámogatás igénylésével kapcsolatos tájékoztatás: +36 (94) 520-324, +36 (94) 520-157, +36 (94) 520-139, +36 (94) 520-259

Koronavírus ismert tüneteinek észlelése esetén: a háziorvosa vagy az ügyelet telefonszáma, vagy a +36 (80) 277-455 vagy a +36 (80) 277-456

A koronavírus-járvánnyal kapcsolatos felajánlásokat az alábbi számlaszámra várjuk:

Számlaszám: 109180001-00000003-25300517

A számla megnevezése: Koronavírus alap

Köszönjük!

Menü

Navigáció: